Aga czy Ula?: Aga
Wiek: 22 Dołączył: 05 Paź 2009 Posty: 2589 Skąd: Skierniewice/Wawa
Wysłany: 2010-03-05, 14:15 rado
Już chyba najwyższy czas, żeby powiedzieć parę słów o sobie i przestać być całkowicie anonimowym forumowiczem.
Mam na imię Radek, mam 20 lat. Obecnie mieszkam w Warszawie i studiuję prawo na UW. Interesuję się głownie sportem. Moim numerem jeden jest tenis, a numerem dwa - siatkówka. Poza tym chętnie oglądam wszystkie dyscypliny, oprócz piłki nożnej, boksu i kolarstwa:P. No i biorąc pod uwagę to, że ostatnio na forum coraz większą popularnością cieszy się biathlon, muszę przyznać, że mnie również pasjonuje oglądanie biegania z karabinem ;] Dodatkowo jestem fanem lat 90. i mam sentyment do wszystkiego, co mi się z tym okresem kojarzy - Pegasusa, MTV, oranżadę w proszku, zabawy na trzepaku, ganianie za piłką i zdrowe podejście moich rówieśników do życia, bez lansowania się i sztucznej oryginalności:)
A na to forum trafiłem oczywiście po sukcesach Agnieszki. Pamiętam dobrze, że po raz pierwszy usłyszałem o niej 5 lat temu i od tamtej pory uważnie śledziłem jej drogę na szczyt. Cieszę się, że w końcu, po tylu latach posuchy, można reprezentantkę Polski oglądać w największych turniejach na świecie i dopingować biało-czerwoną przed telewizorem. To jest naprawdę szczęście trafić akurat na okres, w którym Polka odnosi sukcesy w tak prestiżowym sporcie. Tym bardziej, że u nas nad Wisłą zdarza się to raz na sto lat;]
Wysłany: 2010-03-05, 14:45
Szczerze mówiąc to na razie, na pierwszym roku, te studia nie wyglądają na wymagające Oczywiście, egzaminy egzaminami i w sesji ciężko to wszystko ogarnąć. Ale jak już się zaliczy, to w trakcie semestru można popaść w nicnierobienie. Mało obowiązkowych zajęć, mało sprawdzianów, mimo że materiał obszerny [no bo narazie to sama historia + prawo rzymskie]. Ale już od drugiego roku zaczyna się "mięso prawnicze", czyli kodeksy, kodeksy i jeszcze raz kodeksy Póki co jestem zadowolony
Wysłany: 2010-03-05, 16:06